40 درصد درمان عملکرد کلیوی در مرحله CKD 3: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

40 درصد درمان عملکرد کلیوی در مرحله CKD 3: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

از دست دادن عملکرد کلیه ادامه گفت: فاصله بین بیماری کلیه و دیالیز و نزدیک می شود. بنابراین آنچه را که بهترین درمان برای عملکرد کلیه 40٪ است؟ خوب، شما به ارزش در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy که بیماران خارجی بیشتر و بیشتر برای تست جذب یاد بگیرند.

اول، بیماران باید بدانند که 40 درصد از عملکرد کلیه تا به وضعیت در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه که به معنی کاهش متوسط ​​عملکرد کلیوی. علائم شروع به نظر می رسد در این مرحله، اما شرایط خیلی بد نیست. در کلینیک، داروهای غربی برای درمان علائم و عوارض مربوط به استفاده می شود، اما واقعیت این است که بسیاری از موارد در نهایت توسعه نارسایی کلیه وجود دارد و باید تحت دیالیز. چرا؟ دلیل این است که علت ریشه ای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است درمان نشده است. ما باید توجه داشته باشید که استفاده از طب غربی بسیار لازم است، اما کافی نیست. ما امیدواریم که که وضعیت شما می توانید جلوگیری از به تعویق افتاد.

طب میکرو چینی Osmotherapy انتظار می رود به منظور بهبود عملکرد کلیه و 40 درصد از مرحله CKD 3 معکوس. در این روش درمانی توسعه های جدید درمانی از طب چینی است، آن است که از خارج استفاده می شود. دو کیسه از داروهای گیاهی چینی پردازش در معرض پشت پایین تر از بیمار، که برای بیماران مبتلا به CKD مرحله 3 مورد نیاز را به دروغ در رختخواب. دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد به مواد مخدر فعال به طور مستقیم از طریق کلیه ها است که نفوذ به داخل پوست به دست آمده. انتظار می رود که تعدادی از توابع خاص از جمله ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، تخریب، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، فراهم آوردن مواد مغذی کلیه و ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده را تعمیر بازی به تدریج آسیب کلیه و عملکرد کلیه را بهبود می یابند. به طور کلی، پس از یک هفته از درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، بیماران می توانند تسکین علائم توسط خود احساس راحتی کنید. در نهایت شما می توانید از افزایش در گزارش آزمون عملکرد کلیه را ببینید.

اگر شما در حال تجربه 40 درصد از عملکرد کلیه یا سطح مشابه، وضعیت خود را به تاخیر می افتد نیست. برو و درمان مناسب را انتخاب کنید. اگر شما هر گونه سوال، لطفا به ما اطلاع دهید، ما خوشحال برای کمک به وضعیت شما به عقب می باشد.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: